سایت تخصصی پکینگ ایران​​​​​​​​​​​​

تولید پکینگ پلاستیکی ؛ استیل و سرامیکی

​مهندس رضایی

09035953362

سدل رینگ سرامیکی

پکیگ سدل رینگ سرامیکی - زین اسبی سرامیکی اینتالوکس - اینتالوکس سدل سرامیکی - پکینگ زین اسبی سرامیکی

پکینگ زین اسبی سرامیکی یا سوپر اینتالوکس سدل سرامیکی نوعی از پکینگ زین اسبی سرامیکی بهبود یافته است ، در اینتالوکس سدل سرامیکی ، سطح زینی شکل تغییر یافته است و شعاع داخلی انحنا را متفاوت می کند ، این ساختار اساساً بر لانه سازی غلبه می کند ، اینتالوکس سدل سرامیکی تخلخل را توزیع می کند و توزیع مایع ، ظرفیت بیشتر و افت فشار کمتر از  راشینگ رینگ سرامیکی دارد .

سدل رینگ اینتالوکس سرامیکی
سدل رینگ اینتالوکس سرامیکی

اینتالوکس سدل سرامیکی با مقاومت در برابر اسید و مقاومت در برابر حرارت عالی. آنها می توانند در برابر خوردگی اسیدهای معدنی مختلف ، اسیدهای آلی و حلال های آلی به جز اسید هیدروفلوئوریک مقاومت کنند و می توانند در شرایط دمای بالا یا پایین استفاده شوند. در نتیجه دامنه کاربرد آنها بسیار گسترده است. از پکینگ زین  اسبی سرامیکی اینتالوکس می توان در ستون های خشک کننده ، ستون های جذب کننده ، برج های خنک کننده ، برج های شستشو در صنایع شیمیایی ، صنعت متالورژی ، صنعت گاز ذغال سنگ ، صنعت تولید اکسیژن و غیره استفاده کرد. از پکینگ های زینی سرامیکی در دو زمینه اصلی استفاده می شود اما بسته به  فرآیند عملیاتی :  یک رشته  مربوط به صنایع شیمیایی و پتروشیمی است و دیگری در مناطق زیست محیطی مانند تجهیزات RTO و حفظ محیط زیست می باشد .

----------------------------------------------------------

زین سرامیکی Super Intalox از زین سرامیکی Intalox بهبود یافته است ، پکینگ زین اسبی super intalox سرامیکی هر دو سطح قوس را با چرخ دنده تغییر می دهد که این ساختار می تواند سطح و خلأ را بهبود بخشد. سوپر اینتالوکس سدل سرامیکی  ، تخلخل را به صورت یکنواخت توزیع می کند و توزیع مایعات ، ظرفیت بیشتر و افت فشار کمتر از راشینگ رینگ سرامیک را بهبود می بخشد.

سوپر اینتالوکس سدل رینگ سرامیکی
پکینگ سدل رینگ سرامیکی

 

پکینگ سوپر سدل اینتالوکس سرامیکی :  Super Intalox با مقاومت عالی در برابر اسید و مقاومت در برابر حرارت. آنها می توانند در برابر خوردگی اسیدهای معدنی مختلف ، اسیدهای آلی و حلال های آلی به جز اسید هیدروفلوئوریک مقاومت کنند و می توانند در شرایط دمای بالا یا پایین استفاده شوند. در نتیجه دامنه کاربرد آنها بسیار گسترده است. از زین سرامیکی اینتالوکس می توان در ستون های خشک کننده ، ستون های جذب کننده ، برج های خنک کننده ، برج های شستشو در صنایع شیمیایی ، صنعت متالورژی ، صنعت گاز ذغال سنگ ، صنعت تولید اکسیژن و غیره استفاده کرد. از زین های سرامیک Super Intalox در دو زمینه اصلی استفاده می شود بستگی به فرآیند دارد . یک رشته صنایع شیمیایی و پتروشیمی است و دیگری در مناطق زیست محیطی مانند تجهیزات RTO است.

طراحی و مشاوره پکینگ سرامیکی
مشاوره و فروش سدل رینگ سرامیکی